.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه‌ نمایندگان مجلس خطاب به 1+5

نمایندگان مجلس خطاب به 1+5 تاکید کردند: چنانچه بخواهند مذاکرات را به یک روند فرسایشی و وقت‌کشی مبدل کنند، مجلس شورای اسلامی تصمیماتی مبتنی بر مطالبه ملت ایران اتخاذ کرده و حتی در نوع همکاری‌های جدید با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز تجدید‌نظر خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای درباره مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با 5+1 که هم‌اکنون در ژنو در حال برگزاری است، اعلام کردند مجلس روند مذاکرات را رصد کرده و بر ایستادگی قدرتمندانه بر روی حقوق کامل هسته‌ای ملت ایران تاکید می‌کند.

متن کامل این بیانیه که شاهین محمد‌صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ملت شریف ایران در آستانه مذاکرات هسته‌ای در ژنو نکات ذیل را متذکر می‌شویم:

1_ جمهوری اسلامی ایران همواره بهترین مسیر حل و فصل موضوع هسته‌ای را مذاکره دانسته و همیشه بر لوازم مذاکرات پایبند بوده است.

2_ جمهوری اسلامی ایران حقوق هسته‌ای خود را در چارچوب قوانین بین‌المللی و NPT پادمان پیگیری کرده و همکاری همه‌جانبه با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای داشته است.

3_ با یک نگاه آسیب‌شناسانه به روند بیش از یک دهه مذاکرات هسته‌ای، کاملا هویداست که هرگاه مذاکرات در مسیر رسیدن به یک توافق نزدیک شده، به ناگاه رژیم صهیونیستی و بعضی قدرت‌های بزرگ در ایفای نقش خود برای اخلال در مذاکرات حرکت کرده و عملا مذاکرات به بن‌بست کشانده شده است.

4_ اینک با توجه به مذاکرات هسته‌ای در ژنو اعلام می‌کنیم ملت ایران به هیچ وجه از حقوق هسته‌ای خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و برخی سردمداران غربی به جای خط و نشان کشیدن برای مذاکرات، برای خشنودی رژیم صهیونیستی باید بدانند که این فرصت فراخ نبوده و چنانچه بخواهند مذاکرات را به یک روند فرسایشی و وقت‌کشی مبدل کنند، مجلس شورای اسلامی تصمیماتی مبتنی بر مطالبه ملت ایران اتخاذ کرده و حتی در نوع همکاری‌های جدید با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز تجدید‌نظر خواهد کرد.

5_ ضمن اعتماد به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای خود بخصوص وزیر محترم امور خارجه، مجلس شورای اسلامی روند مذاکرات را رصد کرده و بر ایستادگی قدرتمندانه بر روی حقوق کامل هسته‌ای ملت ایران تاکید می‌کند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.